To pytanie zadaje sobie każdy, kto chciałby mieć lub musi mieć odzież firmową z logo. Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. W tym artykule dowiesz się, w którym przypadku warto wydać mniej pieniędzy na firmowe koszulki z nadrukiem, a w którym wydanie więcej pieniędzy będzie mądrym wyborem. Artykuł będzie krótki, same konkrety.
Kiedy warto kupić tanie koszulki z nadrukiem:
1. Rotująca ekipa w pracy. Nie ma sensu kupować droższej, lepszej jakościowo koszulki z logo, skoro wiesz, że często zmieniają Ci się pracownicy.
2.Remonty i budowlanka. Tutaj ryzyko zabrudzenia i zniszczenia odzieży z nadrukiem logo jest bardzo duże, a zatem częstotliwość takiego zakupu jest większa.
3. Event. Jeśli odzież z logo ma być noszona przez jeden lub dwa dni, to nie ma sensu pakować się w koszty drogich koszulek. Wystarczy opcja budżetowa i spełni swoją funkcję.
Kiedy warto wydać więcej pieniędzy na odzież firmową z logo firmy:
1. Stały personel w pracy. Pracownicy docenią lepszej jakości odzież. Bardzo dobrym wyborem będą ubrania z haftowanym logo firmy. Lepszej jakości odzież jest gwarancją, że posłuży na dłuższy czas.
2. Hotele i gastronomia. Tutaj zdecydowanie jakość odzieży ma znaczenie. Prezencja pracowników w dobrych ubraniach z logo jest wizytówką firmy. Haftowane logo nie spiera się mimo częstych prań. Ubrania mogą być prane w wyższych temperaturach, nie tracąc kroju.
3. Jeśli nie chcesz się denerwować, że po paru praniach koszulki są krzywe i skurczyły się, warto zainwestować w droższą odzież z haftem komputerowym.
Zajrzyj do naszego katalogu odzieży Katalog odzieży
Wycena odzieży biuro@smarthaft.pl